چراغ ویلایی|چراغ حیاطی|چراغ محوطه|چراغ خیابانی|چراغ پارکی

سبد خرید:
0
  آیتم

هر آنچه باید درباره تفاوت لامپ ال ایی دی و لامپ کم مصرف بدانید

 

  •  هر آنچه که باید درباره تفاوت بین لامپ LED و لامپ کم مصرف بدانید:

 

لامپ های LED و کم مصرف هر دو جایگزین های کم مصرف برای لامپ های رشته ای سنتی هستند. با این حال، تفاوت های کلیدی بین این دو نوع لامپ وجود دارد. در این مقاله به تفاوت لامپ های LED و کم مصرف می پردازیم و به شما در انتخاب نوع مناسب لامپ برای نیازهای خود کمک می کنیم.لامپ های ال ایی دی همچنون چراغ ویلایی باعث زیبایی دوچندان محیط میشود و میتواند یک انتخاب مقرون به صرفه نیز باشد و با توجه به طول عمر بالاتری که دارند یک گزینه اینده برای استفاده در تمام محیط ها هستند.

لامپ ال ایی دی

 

  • لامپ ال ای دی چیست؟

 

لامپ LED نوعی لامپ است که از دیودهای ساطع نور برای تولید نور استفاده می کند. ال ای دی ها وسایل نیمه هادی هستند که با عبور جریان الکتریکی از آنها نور ساطع می کنند. لامپ های LED بسیار کم مصرف هستند و طول عمر بالایی دارند.لامپ های ال دی برای استفاده در هر فضایی مناسب هستند با توجه به نور زیبایی که ایجاد میکنند باعث میشوند یک محیط جادویی در شب ایجاد شودبخصوص در پارک ها در کنار نیمکت و سطل و ست ورزشی پارکی در کنار هم یک فضای جذاب و حیرت انگیز را خلق میکنند.

 انواع لامپ ال ایی دی

لامپ های ویلایی یک انتخاب جادویی و حیرت انگیز برای خلق یک فضای جادویی است فوری این محصول جادویی را از تی جی پارسی تهیه کنید

  • لامپ کم مصرف چیست؟ 

لامپ کم مصرف نوعی لامپ است که نسبت به لامپ های رشته ای سنتی انرژی کمتری مصرف می کند. لامپ های کم مصرف شامل لامپ های فلورسنت فشردهو لامپ های هالوژن هستند.سی ال اف ها حاوی جیوه هستند، در حالی که لامپ های هالوژن حاوی تنگستن هستند. لامپ کم مصرف را میتوانید را در کنار پایه چراغ پارکی نیز استفاده کنید.

  • لامپ های LED و کم مصرف چگونه کار می کنند؟ 

لامپ های LED با عبور جریان الکتریکی از یک دستگاه نیمه هادی کار می کنند. این باعث می شود که نیمه هادی نور ساطع کند. لامپ های کم مصرف به روش های مختلفی کار می کنند. سی ال اف هابا عبور جریان الکتریکی از گاز بخار جیوه کار می کنند. این باعث می شود که گاز نور ماوراء بنفش ساطع کند که سپس توسط یک پوشش فسفر به نور مرئی تبدیل می شود. لامپ های هالوژن با عبور جریان الکتریکی از یک رشته تنگستن کار می کنند. این باعث گرم شدن رشته و ساطع نور می شود.اگر میخاهید لامپ ال ایی دی را در محیط ها مورد نطرخودتان استفاده کنید باید میزان شدت نور در محیط های مختلف را نیز بدانید.

تفاوت لامپ ال ایی دی

 

اگر به دنبال یک خرید بدون ریسک و به صرفه انواع لامپ و چراغ پارکی هستید پس عجله کنید و این فرصت را از دست ندهید و این محصول جادویی را از تی جی پارسی تهیه کنید.

 

  • صفر تا صد مزایای لامپ های LED و کم مصرف:

 لامپ های LED و کم مصرف مزایای مختلفی نسبت به لامپ های رشته ای سنتی دارند، از جمله:بهره وری انرژی: لامپ های LED و کم مصرف نسبت به لامپ های رشته ای معمولی از نظر انرژی کارآمدتر هستند. این به این معنی است که می توانید با استفاده از لامپ های LED یا کم مصرف، در قبض های انرژی خود صرفه جویی کنید.طول عمر طولانی: لامپ های LED و کم مصرف نسبت به لامپ های رشته ای سنتی طول عمر بیشتری دارند. این بدان معنی است که شما نیازی به تعویض لامپ های خود به دفعات ندارید. کاهش اثرات زیست محیطی: لامپ های LED و کم مصرف نسبت به لامپ های رشته ای سنتی گرما و گازهای گلخانه ای کمتری تولید می کنند. این بدان معنی است که آنها برای محیط زیست بهتر هستند. معایب لامپ های LED و کم مصرف لامپ های LED و کم مصرف نیز دارای معایبی هستند، از جمله: هزینه: لامپ های LED و کم مصرف می توانند گران تر از لامپ های رشته ای سنتی باشند.روشنایی: برخی از لامپ های LED و کم مصرف ممکن است به اندازه لامپ های رشته ای سنتی روشن نباشند. نمایش رنگ: برخی از لامپ های LED و کم مصرف ممکن است رنگ ها را به دقت لامپ های رشته ای سنتی نشان ندهند.شما میتوانید از لامپ کم مصرف در چراغ پارکی:نقشی مهم در ایمنی و زیبایی بخشی به فضاهای شهری استفاده کنید.

 

  • نتیجه گیری:

با توجه مزایا و طول عمر لامپ های ال ایی دی که دارند میتواند یک گزینه مناسب و ایده ال برای استفاده شما باشد و شما میتوانید از ان در هر محیطی که مورد نظرتان باشد استفاده کنید و با توجه به زیبایی دو چندان که ایجاد میکند یک انتخاب جذاب می باشند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بلاگ

در این قسمت تمامی مطالب سایت را مشاهده نمایید
بلاگ مطالب

حساب کاربری

جهت خرید و ثبت سفارش آنلاین به این بخش وارد شوید
ورود به بخش کاربری

فروشگاه

جهت مشاهده کلیه محصولات و مشخصات آنها به این بخش وارد شوید
محصولات ما

تماس

جهت ارتباط مستقیم با ما و مشاوره رایگان در این بخش وارد شوید
تماس با ما
ایران | تهران | جاده خاوران
راه ارتباطی
09195011135
با ما تماس بگیرید
شنبه - پنج شنبه 8 الی 20
جمعه ها تعطیل می باشد