چراغ ویلایی|چراغ حیاطی|چراغ محوطه|چراغ خیابانی|چراغ پارکی

سبد خرید:
0
  آیتم

بهترین تولید کننده انواع راهبند 2023 را بشناسید

بهترین تولید کننده انواع راهبند 2023 را بشناسید

 

فهرست:

1-راهنبد چیست؟

2-بررسی ویژگی های راهبند

3-بررسی انواع رهبند

4-راهبند الکترونیکی

5-راهبند پارکینگ هوشمند

اگر شما در انتخاب برای خرید انواع راهبند 2023 در بازار ایران دچار سر درگمی شده اید همراه ما در تی جی پارسی باشید تا در این مقاله به بررسی این موارد بپرازیم که راهبند چیست و همچنین انواع راهبند مانند راهبند نگهبانی و راهبند دستی و راهبند پارکنیگ را همراه مزایا و معایب آن مورد بررسی قرار خواهیم داد اگر قصد خرید انواع راهبند را دارید توصیه میکنیم مقاله پایه چراغ دکوراتیو را مطالعه نمائید.

 

راهبند چیست؟

 

راهبند یک وسیله ضروری و مهم در کنترل رفت و آمدها می باشد که از ورود خودرو ها متفرقه و افراد ناشناس به محل شرکت و یا مناطق مسکونی جلوگیری میکند راهبند ها در مکان ها مختلفی مانند ورودی پارکینگ ها و ورودی مراکز تجاری برای مدیریت عبور و مرور افراد و خودرو ها مورد استفاده قرار میگیرد یک راه بند اتوماتیک شامل بدنه  و میله و سیستم محرکه و مرکز کنترل و فنر تعادل است که با نام راهبند نگهبانی نیز شناخته میشود.

راهبند چیست

 

بررسی ویژگی های راهبند:

راهبند ها دارای تنوع زیادی می باشند که شما باید با توجه به مکان مورد استفاده خودتان از آن ها استفاده کنید راهبند ها را میتوان در مکان های تجاری و مسکونی که نیاز به کنترل رفت و امد دارند نصب کنید چون یکی از ویزگی های بارز این راهبند جلوگیری از ورود افراد و وسیله های غیر مجاز به محوطه های تجاری و مسکونی می باشد و برای تامین امنیت نیز پرکاربرد می باشند.

مزایای راهبند

 

 

بررسی انواع راهبند:

 

1-راهبند دفنی: این راهبند در مکان های حساس نصب میشود و یک مانع برای خودروهای غیر مجاز می باشد
 2-راهبند بازویی :  این راهبند در مکان های پرترددی مانند پارکینگ های عمومی  و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند
 3-راهبند تلسکوپی:  این راهبند برای نظارت و کنترل تردد خودردوها در پارکینگ ها مورد استفاده قرار میگیرد
 4-راهبند هیدرولیکی  این راهبند دارای موتور الکتریکی می باشد.
 5-راهبند ستونی:  این راهبند ستونی برای امنیت عابران می باشد و در مکان هایی مانند پارک ها و پیاده رو ها مورد استفاده می باشد.
 6-راهبند زنجیری:  این راهبند از 2 قسمت تشکیل شده است  یک قسمت آن به زمین زنجیر شده است و یک قسمت آن متحرک می باشد.
 7-راهبند پارکینگ دستی:  این راهبند دارای یک میله می باشد که بصورت عمودی باز و بسته میشود.
 8-راهبند آکاردئونی :  این راهبندها در مسیرهایی که مسدودی زیادی دارند مورد استفاده قرار میگیرند

 

 راهبند الکترونیکی:

راهیند الکترونیکی یک نوع گیت یا کنترل های دستی پیشرفته ایی می باشند که برای کنترل ورود و خرج وسایل نقلیه از پارکینگ ها استفاده میشود یکی از ویژگی ها راهبند الکترونیکی مجهز بودن به قطعات الکترونیگی می باشد که  این امکان را فراهم میکند تا بتوان رفت و آمدها را بصورت منظم و دقیق کنترل کرد راهبند الکترونیکی دارای سیستم های خودکار که از یک موتور برای کنترل بازو استفاده میشود.راهبند الکترونیکی از راه دور نیز قابل کنترل می باشند

انواع راهبند

راهبند پارکینگ هوشمند:

راهبند پارکینگ هوشمند یک وسیله دارای سیستم های کنترل دستی پیشرفته ایی می باشند که برا کنترل ورود و خرج وسایل نقلیه از پارکینگ ها مورد استفاده قرار میگیرد چرا بازوی این راهبندها بصورت بالا به پائین می باشد یکی از معایب این راهبندها هزینه بالاتر آن ها می باشد و نیاز به نگهداری مرتب دارند.

معایب راهبند

 

شما میتوانید انواع راهبند را بصورت تضمین شده از تی جی پارسی تهیه کنید

 

قیمت راهبند میله ای:

 

قیمت راهبند میله ایی پارامترهای مختلفی مانند شرکت سازنده و نام برند و عملکرد راهبند بستگی دارد.

 

راهبند مکانیکی:

راهبند مکانیکی سازه های سفت و محکمی دارند که مانع حرکت کردن وسایل نقلیه می باشند این راهبند دارای یک موتور الکتریکی می باشد  که با استفاده از آن میتوان حرکت میله راهبند را مدیریت نمود این راهبند دارای یک بدنه ایی از جنس فولاد  می باشد راهبند مکانیکی دارای اجزای :بوم راهبند و لیمیت سوییچ ها و پلیت اتصال فنر به اهرم و پایه پلیت می باشد.این راهبندها از جنس فولاد و دارای یک ظاهر زیبا نیز می باشند.

فیمت راهبند

 

قیمت راهبند:

قیمت راهبند ها به عواملی متخلفی بستگی دارد ابتدا باید نوع راهبند مورد نظر خود را در نظر بگیرید یکی از عواملی که بر قیمت راهبند تاثیر میگذارد برند و شرکت سازنده می باشد یکی از عوامل دیگری که بر قیمت انواع راهبندها تاثیر میگذارد نوع متریال به کار رفته در آن می باشد کیفیت قطعات الکترونیکی و آلیاژ فلزی در بدنه گیت به کار رفته است جزو مواردی می باشند که برای قیمت راهبند و طول عمر آن تاثیر میگذارند.همچنین عوامل دیگری مانند نوع موتور و سرعت باز و بسته شدن از عومل دیگر تاثیر گذار بر قیمت راهبندها می باشد.

 

راهبند کنزو:

راهبند کنزو یا بوم فنسی دو طرفه یکی از بند بسیار با کیفیت یک وسیله مناسب برای کنترل ترافیک رفت و آمد می باشند این راهبند با دوام و ایمن می باشند  رابهبند کنزو معمولا از مواد با کیفیتی مانند فولاد یا پلاستیک ساخته می شوند.یکی از مهمترین مزایای نصب راهبند کنزو امکان جلوگیری از تردد زیر می باشند.یکی از ویژگی های راهبند کنزو تولید شده از مواد با کیفیت میتوانند در برابر عناصر و فرسودگی روزانه مقاومت کنند راهبند های کنزو در طیف های گسترده ایی از شیک تا مدرن دستری همه افراد می باشند.

 

 

سوالات متداول:

1-راهبند چیست؟

راهبند یک ابزار ضروری برای کنترل رفت و آمد و وسایل نقلیه ها می باشد راهبند برای کنترل ورود افراد و به محوطه ها می باشد و در جهت تامین امنیت محوطه های تجاری و مسکونی کاربرد دارند.

2-راهبند چه ویژگی هایی دارد؟

راهبند ها دارای تنوع زیادی می باشند و یکی از ویژگی های آن جلوگیری از ورود افراد و وسیله های غیر مجاز به محوطه های تجاری و مسکونی می باشند.

3-راهبند را از کجا بخریم؟

شما میتوانید انواع راهبند دستی و نگهبانی و پارکینگ را از تی جی پارسی که تولید کننده انواع راه بند می باشد بدون ریسک و تضمین شده خریداری کنید.

 

 

سخن پایانی...

راهبند ها دارای تنوع زیادی می باشد و بستگی به مکان های مورد نظر شما دارند و حتما باید قبل از انتخاب راهبند باید به بودجه خود نی توجه کنید و حتما در مورد انواع راهبندها تحقیق کافی نمائید.راهبند ها دارای انواع مختلفی مانند راهبند دستی و راهبند پارکینگ و راهبند نگهبانی می باشد.توصیه میکنم مقاله بررسی انواع پایه پرچم و بررسی فونداسیون پایه چراغ روشنایی را مطالعه نمائید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها   

0 #2 علی 1402-10-04 18:08
سلام ببخشید راهبند مکانیکی برای چه مکان هایی کاربرد داره؟
نقل قول کردن
0 #1 رضا 1402-10-04 18:03
سلام خیلی مطالب شما کاربردی بود ممنون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بلاگ

در این قسمت تمامی مطالب سایت را مشاهده نمایید
بلاگ مطالب

حساب کاربری

جهت خرید و ثبت سفارش آنلاین به این بخش وارد شوید
ورود به بخش کاربری

فروشگاه

جهت مشاهده کلیه محصولات و مشخصات آنها به این بخش وارد شوید
محصولات ما

تماس

جهت ارتباط مستقیم با ما و مشاوره رایگان در این بخش وارد شوید
تماس با ما
ایران | تهران | جاده خاوران
راه ارتباطی
09195011135
با ما تماس بگیرید
شنبه - پنج شنبه 8 الی 20
جمعه ها تعطیل می باشد