چراغ ویلایی|چراغ حیاطی|چراغ محوطه|چراغ خیابانی|چراغ پارکی

سبد خرید:
0
  آیتم

بهترین پایه چراغ خیابانی 9 متری 2023 کدام است؟(راهنمای خرید پایه چراغ خیابانی 9 متری)

بهترین پایه چراغ خیابانی 9 متری 2023 کدام است؟(راهنمای خرید پایه چراغ خیابانی 9 متری)

 

اگر شما در انتخاب برای خرید بهترین پایه چراغ خیابانی 9 متری در بازار ایران دچار سردرگمی شده اید ما در تی جی پارسی به عنوان مجموعه ایی که سال ها در این زمینه فعالیت کرده ایم سعی داریم در این مقاله شما را برای خرید بهترین پایه چراغ خیابانی 9 متری راهنمایی کنیم در ابتدا اگر قصد خرید پایه چراغ خیابانی را دارید مقاله بهترین تولید کننده راهبند 2023 را مطالعه نمائید.

 

فهرست محتوا:

1-پایه چراغ خیابانی چیست؟

2-پایه چراغ دکوراتیو خیابانی

3-پایه چراغ خیابانی مدرن

4-پایه چراغ گالوانیزه

 

پایه چراغ خیابانی چیست؟

پایه چراغ خیابانی با نام پایه چراغ خیابانی روشنایی گالوانیزه نیز شناخته میشود در ارتفاع های 6 و 9 و 12 متری تولید میشوند.پایه های نور خیابانی اجزای ضروری زیرساخت های شهری هستند که روشنایی و ایمنی را در مناطق شبانه فراهم می کنند.پایه های روشنایی خیابانی که به درستی نگهداری می شوند برای ایمنی و دید شهری بسیار مهم هستند.هزینه نصب اولیه پایه های چراغ خیابانی بسته به نوع تیر، مواد و ویژگی های اضافی متفاوت است.

 

پایه چراغ دکوراتیو خیابانی:

 

پایه چراغ دکوراتیو خیابانی یک عنصر ضروری در طراحی شهری هستند که هم نور و هم زیبایی‌شناسی فضاهای عمومی را فراهم می‌کنند. این پایه چراغ های دکوراتیو از نظر ظاهر دارای زیبایی نیز می باشند و بخاطر همین زیبایی که دارند در معابر و حتی در ویلاها نیز مورد استفاده افراد جامعه قرار میگیرند.پایه چراغ دکوراتیو با جزئیات بیشتری در ظاهر طراحی میشوند همین امر باعث زیبایی دوچندان آنها گردیده است.

 

پایه چراغ خیابانی مدرن: 

پایه چراغ خیابانی مدرن یک عنصر حیاتی از زیرساخت های شهری است که نور و زیبایی را به فضاهای عمومی ارائه می دهد. وسایل روشنایی معابر مدرن علاوه بر عملکرد عملی خود، قدرت بهبود جذابیت محله ها و توسعه مجدد نواحی فرعی را دارند که آنها را به یکی از اجزای کلیدی راه حل های روشنایی شهری تبدیل می کند.

پایه چراغ خیابانی مدرن معمولاً از وسایل LED، کنترل‌ها و حسگرهای هوشمند و عناصر تزئینی مختلف مانند پایانه‌ها، طومارها یا طرح‌های سفارشی تشکیل شده است. 

پایه چراغ گالوانیزه:

 پایه چراغ گالوانیزه سازه های فلزی می باشند که بهمراه پروژکتور در جهت روشنایی خیابان ها و بزرگراه ها نصب و استفاده میشوند.پایه چراغ گالوانیزه دارای مزایای زیادی می باشند دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی می باشند.

پایه چراغ گالوانیزه با طراحی خوب میتوانند جذابیت بصری بالایی را ایجاد کنند.پایه‌ های چراغ گالوانیزه یک عنصر حیاتی در طراحی فضای باز هستند که هم نور و هم زیبایی‌شناسی را برای فضاهای عمومی و خصوصی فراهم می‌کنند. 

 

شما میتوانید انواع پایه چراغ خیابانی را بصورت تضمین و بدون ریسک از تی جی پارسی تهیه کنید

پایه چراغ 12 متری: 

پایه چراغ 12 متری با پوشش گالوانیزه گرم و دارای براکت یک و دوطرفه می باشد.پایه های لامپ 12 متری علاوه بر عملکرد عملی خود، قدرت افزایش جذابیت فضای باز و تضمین طول عمر وسایل روشنایی را دارند.پایه لامپ 12 متری معمولاً از یک قطب فولادی گالوانیزه، لامپ، سیم کشی و اجزای اتصال تشکیل شده است. این قطعات با دقت طراحی شده اند تا در برابر شرایط مختلف محیطی مقاومت کنند و طول عمر سیستم روشنایی را تضمین کنند. 

لیست قیمت پایه چراغ خیابانی:

1-پایه چراغ خیابانی کد pk01 55000000 ریال

2-پایه چرا خیابانی کد k0565000000 ریال

3-پایه چراغ خیابانی کد k0465000000 ریال

4-پایه چراغ خیابانی کد k0375000000 ریال

قیمت پایه چراغ خیابانی 6 متری:

پایه چراغ خیابانی 6 متری از نوع سبک ترین و ارزان ترین انواع پایه های چراغ خیابانی می باشند.قیمت پایه چراغ خیابانی 6 متری بستگی به نوع پروژه و شرایط هوایی دارد و میتواند قیمت متغیری داشته باشد 

بررسی مزایا پایه چراغ خیابانی:

  1. یکی از مزایای پایه چراغ خیابانی ایجاد امنیت و ایمنی در فضای خیابان می باشد با روشنایی که در خیابان و معابر ایجاد میکند مانع از بروز تصادفات در شب میگردد.
  2. پایه چراغ خیابانی با نورپردازی خیابان ها و ویلا ها باعث افزایش ارزش ملک میشود و باهث جذابیت محیط شهر بخصوص در شب میشود.
  3. یکی از ویژگی های پایه چراغ خیابانی مصرف بهینه انرژی در خیابان ها و و صرفه جویی در هزینه ها میشود.
  4. روشنایی خیابان ها طیف گسترده ای از مزیت ها، از ایمنی و امنیت گرفته تا مزایای اقتصادی، زیست محیطی و سلامت عمومی را ارائه می دهد
قیمت پایه چراغ خیابانی 12 متری:

پایه چراغ خیابانی دارای کاربرد در خیابان ها و اتوبان ها می باشدمهمترین المان هایی که قیمت پایه چراغ خیابانی 12 متری تاثیر گذار است عبارت از تعداد دستک ها و محل نصب مدل پایه چراغ خیابانی که در قیمت ها تاثیر میگذارند. 

 

شما میتوانید انواع پایه چراغ خیابانی را بصورت تضمین شده و بدون ریسک از تی جی پارسی تهیه کنید

ابعاد پایه چراغ خیابانی: 

ابعاد پایه های چراغ خیابانی پایه های استاندارد نور خیابان معمولاً دارای ارتفاع 25 تا 30 فوت و عرض 6 تا 8 فوت هستند. با این حال، ممکن است بر اساس الزامات خاص و عوامل محیطی، تغییراتی در ابعاد وجود داشته باشدپایه چراغ خیابانی تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نوع و عرض جاده، محیط اطراف و نیازهای روشنایی خاص منطقه قرار می گیرد. 

پایه چراغ پارکی:

روشنایی نه تنها برای تردد وسایل نقلیه در معابر، بلکه برای عابران پیاده در پیاده روها و مسیرهای عابر پیاده نیز باید طراحی شود. ابعاد پایه های چراغ خیابانی پایه های استاندارد نور خیابان معمولاً دارای ارتفاع 25 تا 30 فوت و عرض 6 تا 8 فوت هستند. با این حال، ممکن است بر اساس الزامات خاص و عوامل محیطی، تغییراتی در ابعاد وجود داشته باشد. ابعاد پایه نور خیابان تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نوع و عرض جاده، محیط اطراف و نیازهای روشنایی خاص منطقه است. 

 

دستک چراغ خیابانی:

دستک چراغ خیابانی با نام بازوی چراغ نیز شناخته میشود.از این محصول در نورپردازی های محیط هایی مانند خیابان ها و سایر مکان ها استفاده میشود این محصول میتواند روشنایی اماکن را تامین کند. 

 

سوالات متداول:

1-پایه چراغ خیابانی چیست؟

پایه چراغ خیابانی یک المان کاربردی زیباسازی فضای شهری می باشند که در انواع مختلف 6 و 9 و 12 متری تولید میشوند.

2-پایه چراع خیابانی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

پایه چراغ خیابانی دارای یک ظاهر زیبا و مقاومت بالا در برابر خوردگی می باشند.

3-پایه چراغ خیابانی را از کجا بخریم؟

شما میتوانید انواع پایه چراغ خیابانی را بصورت تضمین شده از تی جی پارسی تهیه کیند.  

 

سخن آخر...

پایه چراغ خیابانی را میتوان یک از المان های زیبایی در فضاهای شهر ها دانست پایه چراغ خیابانی با توجه به زیبایی ظاهری و مقاومت بالایی که دارند در ویلاها و پارک ها مورد استفاده قرار میگیرند تا با نور زیبای خود یک فضای شگفت انگیز را ایجاد کنند پایه چراغ خیابانی در انواع مختلف 6 و 9 و 12 متری تولید میشوند. پیشنهاد میکنیم مقاله پایه چراغ دکوراتیو و بررسی انواع پایه پرچم را مطالعه کنید.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها   

0 #2 حمیدرضا 1402-10-05 16:48
سلام وقت بخیر ببخشید پایه چراغ خیابانی را در چه مکان هایی میشه استفاده کرد؟
نقل قول کردن
0 #1 سعید 1402-10-05 16:43
سلام خیلی سایتتون خوبه واقعا از مطالبون ممنونم خیلی جامع و کاربردی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بلاگ

در این قسمت تمامی مطالب سایت را مشاهده نمایید
بلاگ مطالب

حساب کاربری

جهت خرید و ثبت سفارش آنلاین به این بخش وارد شوید
ورود به بخش کاربری

فروشگاه

جهت مشاهده کلیه محصولات و مشخصات آنها به این بخش وارد شوید
محصولات ما

تماس

جهت ارتباط مستقیم با ما و مشاوره رایگان در این بخش وارد شوید
تماس با ما
ایران | تهران | جاده خاوران
راه ارتباطی
09195011135
با ما تماس بگیرید
شنبه - پنج شنبه 8 الی 20
جمعه ها تعطیل می باشد